دوره آموزش ضخیم دوزی چیست؟

کارگاه آموزشی ضخیم دوزی زنانه، یکی از انواع دوره‌های خیاطی آموزشگاه سوگل است. ضخیم دوزی زنانه برای هنرجویانی بوده که دوره نازک‌دوزی را گذرانده و تا حدی در هنر خیاطی سابقه و تجربه دارند. در دوره آموزشی ضخیم دوزی زنانه، هنرجو بعد از شناخت الگو به صورت تخصصی طرز دوخت لباس‌های ضخیم را یاد می‌گیرد. با شرکت در دوره ضخیم دوزی زنانه، هنرجو قادر خواهد بود برای خود و دیگران لباس‌هایی چون پالتو، پانج، کت و شنل و…دوخته و از این راه کسب درآمد کند.

چرا در دوره آموزش ضخیم دوزی زنانه شرکت کنیم؟

هدف هنرجو از شرکت در دوره ضخیم دوزی زنانه، یادگیری جامع و کامل لباس‌های پاییزی و زمستانی و آشنایی با پارچه‌های ضخیم است. دوره آموزش ضخیم دوزی زنانه در آموزشگاه هنر مادر در سطح، تخصصی و با حرفه‌ای‌ترین متد و بروز‌ترین سرفصل‌های آموزشی به هنرجو یاد داده می‌شود. ضمن اینکه در دوره آموزش ضخیم دوزی زنانه، اشاره‌هایی هم به نکات آموزشی دوره مانتو دوزی خواهد شد.

مهارت هایی که در این دوره آموزش می بینید:

  1. انواع مدلهای کت، پالتو، پانچو، شنل، جلیقه و غیره
  2. لباسهای تمام لایی با آستر
  3. دوخت انواع جیب و جا دکمه
  4. کار با پارچه های چرم، خز، پوست و غیره
  5. مهارت شناخت پارچه و آشنایی با انواع پارچه مخصوص ضخیم دوزی
  6. مهارت رفع عیوب اندام و پرو گیری اشکالات اندامی
  7. مهارت رسم و دوخت الگوی کت و پالتو
  8. مهارت رسم و دوخت الگو و دوخت شنل
  9. مهارت رسم و دوخت الگو بارانی و جلیقه
  10. مهارت رسم و دوخت الگو انواع یقه

در پایان کارگاه آموزش ضخیم دوزی  مانند سایر دوره‌ها هنرجو پس از شرکت در آزمون سازمان فنی‌حرفه‌ای کشور دیپلم رسمی این مهارت را دریافت می‌نماید. شهریه کارگاه آموزش ضخیم دوزی همانند سایر دوره‌ها مطابق تعرفه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور می‌باشد.