طراحی لباس برای آقایان :

رشته طراحی لباس یکی از پرطرفدارترین و پرسودترین بخش‌های صنعت مد و فشن به شمار می‌رود. هرساله میلیون‌ها نفر در سراسر جهان در آرزوی رسیدن به بالاترین درجه‌ها و کسب شهرت در رشته طراحی لباس، به دانشگاه‌ها و دوره‌های آموزش عالی طراحی لباس وارد می‌شوند و پس از کسب تجربه، دانش و مهارت در این زمینه، به بازار کار وارد می شوند.

مردان، درست مانند زنان، می‌توانند به حیطه‌های مختلف طراحی لباس وارد شوند و با کسب تجربه و مهارت شهرت خوبی را کسب کنند. طراحان مرد شناخته‌شده‌ای در دنیا هستند که به واسطه‌ی طراحی لباس‌های عروس و یا پیراهن‌های زنانه شناخته‌شده هستند. این در حالی است که گروه دیگری از مردان در زمینه تولید پوشاک مردانه توانسته‌اند موفقیت‌های چشمگیری کسب کنند. اگر نگاهی به بزرگ‌ترین خانه‌های مد دنیا و برندها داشته باشید، متوجه خواهید شد که صاحبان آن‌ها در واقع مردانی هستند که با علاقه و پشتکار به این رشته وارد شدند و امروزه، به واسطه سبک و برند خاص خود شناخته می‌شوند. ما در این مقاله تلاش داریم تا با بررسی امکانات و فرصت‌های رشته طراحی لباس برای آقایان و معرفی بهترین طراحان مرد در ایران و دنیا، دید شما را نسبت به این رشته گسترش دهیم و مزایا و فرصت‌های رشته طراحی لباس برای آقایان را برای‌تان روشن کنیم.

سرفصل های آموزشی این دوره  :

  • طراحي آناتومي اندام
  •  طراحي پيراهن مردانه
  • طراحي شلوار مردانه
  •  طراحي كت و پالتوي مردانه
  • طراحي بافت هاي پارچه
  • رنگ آميزي مدل هاي لباس مردانه

طراحي لباس مردانه يكي از مشاغل مربوط به صنابع پوشاك است كه شايستگي هايي از قبيل طراحي آناتومي اندام،
طراحي پيراهن، شلوار، كت و پالتوي مردانه، طراحي بافت هاي پارچه و رنگآميزي طرح هاي لباس مردانه را در بر
ميگيرد. در ضمن اين شغل با مشاغل كت و شلواردوز، پيراهن دوز، كاپشن دوز، توليدكنندۀ پارچه، پارچه فروش، بنگاه هاي توليدكنندۀ لباس در ارتباط است.

اساتید کلاس طراحی لباس سوگل از بین برجسته‌ترین و با دانش‌ترین طراحان مد و لباس در کشور انتخاب شده و همگی دارای کارت مربی‌گری طراحی لباس و دارای کارنامه قابل دفاع و سابقه درخشان و موفق در بازار کار طراحی لباس و مد و فشن در کشور هستند.